szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

sobota, lutego 18, 2017

Świecznik szklany na stół komunijny.

Dzień dobry :)

Już jakiś czas temu po głowie chodził mi pewien pomysł, więc zakupiłam potrzebne mi rzeczy i w końcu znalazłam czas aby go wykonać. Powiem Wam, że bardzo mi się podoba, kolory ładnie na żywo wyglądają. Bo zdjęcie nie zawsze oddaje urok danej rzeczy... :/ A więc zrobiłam świecznik z myślą o komunii, jest szklany. Kolory jakie użyłam, to turkus i biel. Przyozdobiłam kwiatami, które sama wykonałam metodą kanzashi, doczepiłam gipiurę i wyszło mi dokładnie to o czym myślałam :) więc jestem zadowolona :)

Świecznik ma wysokości 22 cm.

świecznik, świeca, komunia, pierwsza, święta, turkus, biel, niebieski, gipiura, sizal, szklany,

świecznik, świeca, komunia, pierwsza, święta, turkus, biel, niebieski, gipiura, sizal, szklany, na stół

świecznik, świeca, komunia, pierwsza, święta, turkus, biel, niebieski, gipiura, sizal, szklany, na stół

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)