szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, lipca 20, 2017

Śnieżynka na choinkę lub do okna ze wstążki - kanzashi.

Witam :)
Upał niesamowity a mimo to działałam dziś przy świeczce ;) Powstała pierwsza śnieżynka, wykonana techniką kanzashi. Bardzo mi się podobają takie rzeczy więc, próbuje swoich sił w tej dziedzinie, efekty oceńcie sami :) Jest to jednostronna śnieżynka, wiem, że można zrobić aby z dwóch stron wyglądała identycznie ;) Robiłam ją jakieś hmm 2 godziny... mozolna praca ale bardzo mi się podoba 😍😍😍 Marzy mi się choinka cała w takich śnieżynkach

śnieżynka, na choinkę, kanzashi, ze wstążki, biała, amarant, święta, zima, rękodzieło, handmade,

1 komentarz:

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)