szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, listopada 27, 2017

Duży minionek - origami modułowe, 3d.

Dzień dobry  Ostatnio porwałam się z motyką na słońce choć pogoda nie rozpieszcza  z założenia miał wyjść mniejszy #minionek no ale z racji tego, że daaawno #minionka nie robiłam, nie zapisuję sobie z ilu #modułów powstał itp to znów robiłam na oko i powstał mi Olbrzym nie #Minionek 😂😂😂😂 no ale aby tradycji stało się za dość to zrobiłam sobie z nim fotkę hahahaha  #minionek ma 60 cm wysokości  ech nie pytajcie o nic, nie długo to mnie na tych zdjęciach z tymi moimi figurkami widać nie będzie 😂😂😂😂 Miłego dnia !

Minionek z papieru, ksero, kolorowego.

Minionek z papieru, ksero, kolorowego.

Minionek z papieru, ksero, kolorowego.

Minionek z papieru, ksero, kolorowego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)