szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, maja 26, 2011

Młoda Para :D

Idealny prezent ślubny zamiast kwiatów  :D hihihi

1 komentarz:

  1. sliczne prace :) ja równiez bawię się czasem origmai i scrapowniem , zapraszam w odwiedzinki do mnie :) www.zpapierucudenka.blog4u.pl
    pozdrawiam "sąsiadke" :):)
    domis89 tarn-góry :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)