szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

środa, września 12, 2012

Wózeczek ;)

Witam Was :)
jak wiecie pracuję nadal nad słoniem :) ale pokażę Wam co udało mi się zrobić kilka miesięcy temu :) otóż zainspirowana pracami Ani czyli papierową wiklina , postanowiłam zrobic wózeczek metoda origami modułowego, :)


Również serdecznie zapraszam na bloga Ani :) Ta dziewczyna robi naprawdę cuda :)

5 komentarzy:

  1. Jaki piękny wózeczek!! i jakie piękne prace!!!! dziękuję słoneczko;)))za link do mnie Pozdrawiam i uśmiech zostawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczny wózeczek podaj diagram jak go wykonac

    OdpowiedzUsuń
  3. ale sliczny wózeczek ,szkoda ze nie ma diagramu lub instrukcji

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie używam diagramów a wyobraźni ;) Podstawa to około 60-70 szt modułow, jak uzyskałam odpowiednią dla mnie wysokość zaczęłam robić tzw budę przy końcu wkładałam po dwa moduły do jednego aż ją ukończyłam, ozdobiłam według siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)