szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

środa, marca 16, 2016

Wazon z tulipanami - origami modułowe.

Cześć !

W końcu czuć wiosnę :)

Wstałam rano o 6 i od razu zabrałam się za wykonanie wazonu. Początkowo miał to byc kosz jednak jak widać nie wszystko mi wychodzi tak jak bym chciała ;) Moduły robiłam kilka dni wczęśniej, tulipany też miałam zrobione już dawno ( czekały na swoją kolej ;) ) . Czy podoba Wam się taki wazon z tulipanami?

Origai modułowe, papier, tulipany, wazon, kwiaty

wazon, origami 3d, papier, tulipany

tulipany, czerwone, papier, origami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)