szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

środa, czerwca 22, 2016

Gitara - pudełko na cukierki.

Dzień dobry :)

Dwa dni temu zaczęłam robić poraz pierwszy gitarę pudełko na słodkości z okazji zakończenia szkoły podstawowej dla dziewczynki :)

Wyszła mi duża, może powinnam mniejszą zrobić... tak sobie tylko myślę... Trochę kombinowałam, myślałam z początku aby kupić specjalną tekturę , ale spokojnie wystarczył gruby karton :) Na początku szukałam inspiracji w internecie oczywiście, ale mało gdzie było takie pudełko gitarę znaleść, pewnie, że jest dużo gitar wykonanych z tektury dlatego można śmiało przypatrywać się i inspirować się nie tylko jedną gitarą ;)

ozdobne pudełko w kształcie gitary

Na początku wycięłam na zwykłych kartkach do ksero szablon gitary. 

pudełko na prezent, na cukierki, na słodycze,

Przyłożyłam szablon do tektury i wycinałam części. Trochę przy tym musiałam myśleć, bo nie wszystko szło tak jak bym tego chciała...

jak zrobić gitarę z kartonu ?

Moją gitarę na słodkości, cukierki bądź inne rzeczy ozdobiłam krepą włoską oraz wstązką satynową w trzech kolorach.

Gitara na prezent, na cukierki, na pampersy, na zakończenie szkoły,

Ecru, jasnym różowym, amarantem. Krepę wybrałam również w kolorze ecru.

Pudełko ozdobne, prezent, urodziny,

Na tę gitarę poszło duuuuużo kleju na gorąco także 1-2 laski tego kleju to stanowczo za mało ;) 10-20 sztuk powinno wystarczyć. Środek dna zrobiłam w kolorze różowej krepy włoskiej, ozdobiłam gumokoronką. Góra w kolorze ecru. Szerokość gitary na dole to 35 cm a ogólna długość jak dobrze pamietam 85 cm.

Robiłam to pudełko metodą prób i błędów.... dlatego materiałów więcej straciłam niż pewnie powinnam ;) ale myślę , że się spodoba, i że podołałam wyzwaniu ;)

Kolory żywsze są niestety ciężko było mi je uchwycić :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)