szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, czerwca 28, 2016

Wózeczek dla chłopczyka - origami 3d, modułowe.

Witam Was serdecznie :)

Składałam sobie moduły... miałam ładny kolor błekitny więc postanowiłam zrobić wózeczek właśnie w takim kolorze. Przyozdobiłam go kwiatkami z pianki, wstązkami, kotonką haftowaną...

Mam nadzieję , że taka wersja Wam się spodoba :)

wózek, origami modułowe, papier, błękitny, materacyk, kołderka, poduszeczka

narodziny, chrzest, pamiątka chrztu, wózek, wózeczek, błękitny, prezent, oryginalny, wstązka, haft

origami modułowe, 3d, segmentowe, diagram

prezent, chrzest, narodziny,

Jak zrobić wózek z papieru?


Nadal składam sobie karteczki i myślę co by tu nowego zrobić... może jakiś pomysł wpadnie mi do głowy.... czas pokaże . Życzę Wam miłego spędzania na moim blogu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)