szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, października 17, 2016

Moja twórczość :)

Dzień dobry :)

Nazbierało mi się kilka prac zrobiłam im zdjęcie zbiorowe ;) Może dzięki temu porównacie ich wielkość :) Bo wiem, że nie każde zdjęcie oddaje wielkość danej rzeczy. Głównie są tu prace wykonane techniką origami modułowe, 3d.

ozdoby, świeta, origami, modułowe, 3d, rękozieło, prezenty, święta 2016r., czerwony, biały, miś, choinka, szyszka, sanie, mikołaj,

Jeśli się inspirujecie moimi pracami, proszę wstawcie link do mojego bloga pod Waszym zdjęciem gdziekolwiek je umieszczacie. Potraktuję to jako podziękowanie za wysiłek, który wkładam w swoje prace oraz <3 ;)

Miłego tworzenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)