szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, listopada 07, 2016

Choinka ze sznurka jutowego.

Dobry wieczór :)

Bardzo podobają mi się choineczki ze sznurka jutowego. Postanowiłam taką wykonać. To są początki moje jeśli chodzi o takiego rodzaju prace, nigdy wcześniej nie robiłam nic ze sznurka, no może poza jedną choinką tego roku z kwiatami brązowymi, teraz postanowiłam zrobić bardziej świąteczną choineczkę :)

choinka, sznurek, jutowy, święta, boże narodzenie , ozdoba, prezent, rękodzieło, stożek, handmade,

Choineczka ta ma wysokości ok 50 cm. Postawiłam na kolor czerwieni, zdjęcie jest zrobione mojej pracy wieczorem.... w dzień przy ładnej pogodzie pewnie by wyszło ładniejsze... ale teraz niestety mamy pogody  bardziej ponure.

Mam zamiar zrobić więcej takich choineczek w różnych kolorach :) Jak zrobię to oczywiście pokażę :)

Dziękuję, że mnie odwiedzacie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)