Obserwatorzy Google+

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, listopada 24, 2016

Duży Anioł - origami modułowe, 3d.

Dzień dobry :)

Ostatnim czasem mono pracowałam nad bardzo dużym aniołem ilość modułów na jego wykonanie to ponad 3 400 szt. Powiem Wam, że miałam chwilę zwątpienia czy dam radę go wykonać.... nie sądziłam ,że, aż pięć dni będę nad nim siedzieć i pracować, no ale jak zaczęłam to musiałam skończyć... Wysokości ma ok 75 cm jest to chyba największa figurka jaką kiedykolwiek robiłam :) W ogóle to pierwszy raz tak dużego anioła robiłam, wcześniej owszem robiłam aniołki ale zdecydowanie mniejsze takie , które miały z 35 cm wysokości.
Sama podstawa tego aniołka to 80 sztuk modułów w jednym rzędzie! No dobra do rzeczy ;) Wygląda tak.


Oczywiście z tak dużą figurką musiałam zrobić sobie zdjęcie na pamiątkę ( jak zwykle w biegu ;) ) ...


Przód aniołka :) 


Z ukosu...


Bok :) Na samo skrzydło poszło modułów 465 szt...


Tył.


Myślę,że chociaż troszkę się Wam spodoba :)

Ja lecę wypić kawkę i brać się za kolejne prace :) trzymajcie kciuki :) Miłego dnia Wam życzę, dziękuję,że odwiedzacie mój blog ! Ale jeśli już tu zaglądacie to odezwijcie się ;) będzie mi miło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)