szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

sobota, grudnia 24, 2016

Bombki do okna w fiolecie i czerwieni.

Witajcie :)

Zrobiłam sobie do okna bombeczki z kul o średnicy 15 cm. Przyozdobiłam aniołkami robionymi na szydełku, które kupiłam od Pani Joanny polecam ;) Aniołki te kupiłam kilka lat temu jakieś 2-3 i nadal są w stanie idealnym :) dodatkowo bombeczki przyozdobiłam małymi bombeczkami, choiną sztuczną, gwiazdą betlejemską.... Podoba Wam się?

aniołki, święta, boże narodzenie, bombka, czerwoina, fioletowa

Chcę Wam życzyć na Święta dużo spokoju, radości, zdrowia, spędzenia tych Świąt w gronie najbliższych, których kochacie, za którymi tęsknicie... Wesołych Świąt - życzy Ewa.

święta, ozdoba do okna, bombka, bombeczka, aniołek, na szydełku,

bombeczka do okna, rękodzieło, święta, handmade,

gwiazda betlejemska, święta, wigilia, boże narodzenie, rękodzieło, diy, handmade

aniołek, na szydełku, świeta, boże narodzenie, wigilia, ozodoba, bombka 15 cm,

aniołek, bombka, ozdoba, wigilia, na drzwi, do okna, fiolet, czerwony, bombki, gwiazda betlejemska

Bombki do okna w fiolecie i czerwieni.

Bombki do okna w fiolecie i czerwieni.

Bombki do okna w fiolecie i czerwieni.

Bombki do okna w fiolecie i czerwieni.

2 komentarze:

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)