szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, grudnia 08, 2016

Choinka z szyszek w kolorze czerwono-złotym.

Dzień dobry :)

Piękne mam za oknem słoneczko chociaż troszkę mroźno jest ;) Wzięłam się znów za choineczki, bardzo lubię je robić, tym razem choineczkę  z szyszek zrobiłam na stożku 40 cm. Ozdobiłam bombeczkami, kokardkami, cynamonem, koralikami.... Mnie się bardzo podoba a Wam?

choinka, bombki, kokardki, koraliki, szyszki, boże narodzenie, święta, czerwony, złoty, cynamon, gwiazda betlejemska,

choinka, bombki, kokardki, koraliki, szyszki, boże narodzenie, święta, czerwony, złoty, cynamon, gwiazda betlejemska

Tutaj macie zbliżenie :)

choinka, bombki, kokardki, koraliki, szyszki, boże narodzenie, święta, czerwony, złoty, cynamon, gwiazda betlejemska

A na tym zdjęciu wyżej widać jak wygląda z drugiej strony :) Tak więc moja choinka jest dwustronna ;)
Zastanawiam się czy nie dać ją w doniczkę....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)