szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, stycznia 16, 2017

Jajko wielkanocne - ze wstążki (karczoch ) .

Witajcie,

wiem, że do świąt wielkanocnych jest sporo czasu ale ja już powolutku zaczynam robić ozdoby w tej tematyce :) Zrobiłam jajo , ma 18 cm wysokości :) Kolorystyka to zieleń i żólty.

jajo, jajko, 18 cm, duże, styropian, szpilki, wstążka, rękodzieło, handmade, diy, wielkanoc, ozdoba, święta, zielony, żółty,


W najbliższych dniach mam nadzieję , że pokażę Wam więcej prac wielkanocnych, trzymajcie kciuki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)