szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, stycznia 26, 2017

Kolekcja jaj wielkanocnych :)

Dobry wieczór :)

w końcu ukończyłam robić jajka wielkanocne metodą karczochową, najdłużej schodziło mi z jajkami , które mają wysokości 18 cm, wiadomo większe jajo, więcej pracy ;) Całość prezentuje się tak jak poniżej na zdjęciu :)

jajka, jajo, jajucho, wielkanoc, alleluja, karczoch, wstążka, fiolet, czerwień, niebieski, żółty, zielony, pomarańcz, rękodzieło, handmade, styropian, wstążka


No a teraz zajmę się może czymś innym, to znaczy mam na myśli, że dosyć już karczochów Wam pokazałam ;) może jakiś nowy pomysł wpadnie, zobaczymy :)

Miłego wieczoru :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)