szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

środa, kwietnia 05, 2017

Upominek, ozdoba na stół komunijny dla chłopca i dla dziewczynki - kielich komunijny.

Dzień dobry :)

Chciałam Wam pokazać, nad czym pracowałam przez ostatnie dni. Wiem, wiem dużo osób robi kielichy komunijne ze wstążki, dlatego ja robiłam z origami modułowego ale nie powiem chodziły mi po głowie i takie kielichy ;)

Nadarzyła się okazja i powstała taka gromadka :)
Kolory wstążki to biel, jasny róż i jasny błękit. Kwiatki sama robiłam ze wstążki, dodatkowo jest figurka z motywem chłopca bądź dziewczynki, dżety itp...

Kielich , pamiątka pierwszej komunii świętej.

Kielich , pamiątka pierwszej komunii świętej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)