szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

piątek, marca 31, 2017

Kielich komunijny wersja dla chłopca.

Witam Was :)

Wiem, że tu nadal zaglądacie mimo, że mam wrażenie coraz rzadziej dodaję posty... Jakieś w głowie mi nowe małe pomysły powstają ale czy je zrealizuje? Hmm nie wiem.

Ostatnio pokazywałam Wam kielich ze wstążki w wersji dla dziewczynki, dziś pokażę wersję dla chłopca. Metoda ta to karczoch ;) prosta ale czasochłonna.

Pamiątka Pierwszej Komunii Świętej, dla chłopca, biel, niebieski,

Pamiątka Pierwszej Komunii Świętej, dla chłopca, biel, niebieski,

Mam nadzieję, że ta wersja przypadnie Wam do gustu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)