szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

środa, maja 17, 2017

Kwiaty ze wstążki w doniczce na Dzień Matki.

Witam,

wczoraj od rana robiłam #róże ze #wstążki #złotej i #czerwonej :) Z początku nie wiedziałam co z nich będzie, do czego ich użyć. Postanowiłam, że zrobię #bukiet #róż w doniczce :)

kwiaty, dzień matki, urodziny, dzień babci, na cmentarz, dzień ojca, dzień dziadka, róże, czerwone, złote, zieleń, sztuczne, kanzashi, rękodzieło, handmade, wstążka, satynowa, atłasowa,

Bukiecik jest mały , bo robiłam go w małej doniczce.

kwiaty, dzień matki, urodziny, dzień babci, na cmentarz, dzień ojca, dzień dziadka, róże, czerwone, złote, zieleń, sztuczne, kanzashi, rękodzieło, handmade, wstążka, satynowa, atłasowa,


#Doniczka jest koloru #beżowego.

kwiaty, dzień matki, urodziny, dzień babci, na cmentarz, dzień ojca, dzień dziadka, róże, czerwone, złote, zieleń, sztuczne, kanzashi, rękodzieło, handmade, wstążka, satynowa, atłasowa,

Widok z góry :) Bardzo podobają mi się te róże, może zrobię ich więcej :) O ile wyobraźnia zadziała hehe ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)