szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

piątek, października 20, 2017

Bombka świąteczna 15 cm ze wstążki.

Witajcie,

jakiś czas temu zaczęłam ozdabiać bombkę styropianową o średnicy 15 cm. Nie wiedziałam jak ją przyozdobić ale wpadłam na pomysł i jakoś ją udekorowałam. Trochę inaczej niż inne bombki, które do tej pory powstawały u mnie. Święta w sumie już niedługo, wiem, wiem... po drodze święto Wszystkich Świętych, dla tych porobiłam kwiaty ze wstążki może powstaną z nich stroiki, ale o tym w innym poście.

Myślę aby tego roku zrobić dużo bombek na choinkę, ze wstążki ale czy mi się uda? Czas pokaże.

Duża bombka ze wstążki, styropian, zielona, świeta Bożego Narodzenia, ozdoba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)