szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, października 26, 2017

Wianuszek na stół lub do okna na święta Bożego Narodzenia - ze wstążki.

Dzień dobry :)

Leżało mi koło styropianowe już jakiś czas... Myślałam co z niego zrobić? Wieniec? Wianuszek? Ale jak, z czego? Widziałam wieńce z juty właśnie tak zawijane, jak ja zawinęłam nie jutę a wstążkę o szerokości 5 cm ;) Z początku robiłam z szerokiej 38 mm ale to by za długo trwało i taka drobnica by wyszła, pomyślałam :/ Dodałam kilka bombek, gwiazdy betlejemskiej i powstał mój pierwszy w tej technice wianuszek na stół jako dekoracja świąteczna :) Mam nadzieję, że Wam się spodoba :) Bo mnie bardzo, aha koło ma 20 cm średnicy.

dekoracja, ozdoba, boże narodzenie, na święta, zielony, biały, mikołaj, bombka, bombki, gwiazda betlejemska, czerwony, zielony, niebieski,

dekoracja, ozdoba, boże narodzenie, na święta, zielony, biały, mikołaj, bombka, bombki, gwiazda betlejemska, czerwony, zielony, niebieski

1 komentarz:

  1. Gratuluję pomysłu. Wianek jest niepowtarzalny, piękny.

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)