szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, grudnia 01, 2013

Ciuchcia Tomek :)

Dzień dobry :)

Dziękuję za odwiedziny :) Ciesze się, że zaglądacie na mojego bloga. Dawno nic nie pisałam ale to nie znaczy, że nic nie robię :) Ostatnio mam sporo pracy co mnie cieszy , pracuje po całych dniach bo z rękodziełem schodzi dużo czasu , sami o tym wiecie ;)

Miałam zrobić ciuchcię Tomek :) postawiłam na origami modułowe, bo w tej dziedzinie jestem bardziej obeznana :)

Nigdy jeszcze ciuchci nie robiłam, już dawno się przyglądałam jej bo zdjęć w necie jest troszkę jakoś dla mnie jej wykonanie to była czarna magia....

Po ciężkich próbach udało się, to było w jakimś stopniu dla mnie wyzwanie :)





Nie zliczałam ilość karteczek ( modułów ) nie będę tego robić bo bym się już chyba nie doliczyła... Ale poszło ich sporo w sumie 5-6 reklamówek jednorazowych :D 1 biała, 2 czerwone, 3 niebieskie....




Trochę nerwów mnie kosztowała ta ciuchcia bo kartki niebieskie były naprawdę miękkie :/ muszę zmienić dostawcę karteczek... kupowałam kartki a4 / 80 g takie co zawsze jednak kartka kartce nie równa :/




Widząc jak się "męczę" aż mi mąż pomagał składać kartki hahaha ale miałam ubaw  :D ja szybko składałam a on tylko siedział grzecznie i podpatrywał hahaha , aż się popłakałam ze śmiechu  :D siedział składał i mówił - tyle już czasu składam a tu dopiero parę kartek jest złożonych, to ciężka praca...

Może w końcu i on doceni bardziej to co robię :) jak szliśmy spacerem to sam mówił , że powinni jakąś maszynkę do składania tych kartek zrobić :D :D taaa a maszynką będą chyba moje ręce hahaha :D

No nic po pewnych trudach udało się ciuchcię wykonać , kabina miała być niebieska ale jak już wspomniałam kartki były za miękkie dlatego jest czerwona :)




Myślę, że zamówienie zrealizowałam według oczekiwań... Teraz lecę pracować nad kolejną rzeczą :)

Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)