szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

środa, grudnia 25, 2013

Witam Was walentynkowo :)

Witajcie :)
wiem, mamy grudzień :D za oknem piękne słoneczko świeci nie czuć w ogóle zimy tylko wiosnę :) cały rok mógłby być tak słoneczny jak dzisiejszy :)

Jeszcze przed świętami udało mi się wykonać parkę króliczków :)
Panią Króliczke poznaliście we wcześniejszy poście w tym przedstawiam Wa Króliczka :)


Królik trzyma w ręce  kwiaty wykonane przeze mnie ze wstążki atłasowej :)

Tak się prezentuje moja parka  :)


To niby wersja walentynkowa ;)

Udanych Świąt Wa życzę :)

3 komentarze:

  1. Dzisiaj jest ten rodzaj ciszy, że każdy wszystko usłyszy:
    i sanie w obłokach mknące i gwiazdy na dach spadające.
    A wszędzie to ufne czekanie. Czekajmy niech cud się stanie.

    Piękne walentynki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)