szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, grudnia 29, 2013

Złota klatka :)

Dzień dobry :)

Dziś pokażę Wam złotą klatkę i serduszko zawieszkę. Ja te serduszko własnego pomysłu użyłam do klatki aby ja wypełnić :)



W klatce są srebrne ptaszki :) Klatka wypełniona w środku sizalem i kwiatami ze wstążki.






Serduszko ma kwiaty z krepy włoskiej, róże oraz różę ze wstążki :)

Miłej niedzieli Wam życzę :)

3 komentarze:

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)