szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

sobota, stycznia 03, 2015

Remament ;)

Dzień dobry w Nowym Roku :)

Pewnie większość z Was ma lenia tak jak i ja... ale trzeba się ostro zabrać do pracy aby coś nowego fajnego i miłego dla oka powstało ;)

Chcę Wam pokazać moje moduły z zeszłego roku hehehe ale i  tak na bieżąco będę nadal je produkować ;) to są resztki jakie mi zostały.

Moduły - origami modułowe.

Muszę dorobić niebieskich bo zostało bardzo mało :/ a z tych co mam i tak nie wiele powstanie, ale zawsze to coś ;)

Wiele osób pyta skąd biorę pomysły więc odpowiadam - nie korzystam z diagramów, kursów czy  tutoriali. Jestem wzrokowcem przypatruję się np postaci z bajki i w głowie obmyślam plan jak zrobić daną rzecz. Nie prowadzę na bieżąco kursów dla Was z braku czasu, jednak gdy starcza mi czasu, siły i ochoty aby się z Wami podzielić danym kursem jak wykonać np słonia to robię kurs i wstawiam do zakładki SCHEMATY - KURSY .





2 komentarze:

  1. Wow :) moje "odpadki" mieszczą się w jednej reklamówce dlatego podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I to są odpadki? Ja gdybym miała tyle modułów uważałabym że mam z czego robić.

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)