szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

sobota, października 17, 2015

Bombki decoupage - czerwone.

Dzień dobry Emotikon smile


Dziś będzie dość świątecznie, bo pokażę Wam czerwone bombki zdobione decoupage. Mniejsze motywy z serwetek nakłada się zdecydowanie lepiej, większe trudniej, bo serwetka się po prostu gniecie Emotikon unsure ale myślę, że z każdą pracą będzie co raz lepiej. Następnym razem wygładzę też bombki, aby efekt był jeszcze lepszy. Jak widzicie człowiek się uczy na błędach hehehe. Bombki ozdobiłam kokardą czerwoną, też wkoło bombki jest wstążka koloru złotego i koloru czerwonego.


święta , boże narodzenie, ozdoby, bombki, decoupage, prezent, choinka

Kolor trochę niestety odbiega od rzeczywistego, a to dlatego bo trudno uchwycić aparatem kolor czerwony :/

święta

Bombki mają średnicy 10 cm.

mikołaj, choinka, świątecznie, boże narodzenie

Jak widzicie są zdobione różnymi motywami z serwetki.

Bombki decoupage - czerwone.


sanie świętego mikołaja

Bombki decoupage - czerwone.

świateczna babeczka

Bombki decoupage - czerwone.

Bombki decoupage - czerwone.

choinka

Następnym razem postaram się zrobić je bardziej gładkie. 

Bombki decoupage - czerwone.

Życzę Wam przyjemnego weekendu :)

1 komentarz:

  1. Witam Emotikon smile
    Chciałam poinformować o zmianie adresu mojego bloga. Zachęcam do zmiany adresu dotychczas obserwowanego bloga z http://handmade-ania.blogspot.com na http://odtworczo.blogspot.com Emotikon smile Dzięki temu moje nowe posty będą się nadal wyświetlać w obserwowanych Emotikon smile
    Pozdrawiam!
    Ania - Odtwórczo

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)