szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

piątek, października 09, 2015

Drzewko mikołajkowe.

Dzień dobry :)

Już Wam wspominałam, że w głowie mam kilka nowości , dlatego dziś pokażę Wam coś nowego ;)

Jest to drzewko mikołajkowe :) Wysokości ma ok 55 cm.

Upominek mikołajkowy, prezent, mikołajki.

Drzewko w kolorze czerwonym tak jak i czapka mikołaja :)

szyszki, mikołaj

W doniczce są szyszki pomalowane na złoto.

drzewko,mikołaj, prezent

Dodatkowo na czapce i doniczce jest kokardka. Drzewko jest samo w sobie ładne , dlatego jest delikatnie przyozdobione :)

Jeśli się Wam podoba zostawcie komentarz lub udostępnijcie dalej :)
Już wkrótce postaram się Wam pokazać kolejną nowość świąteczną :)

Ps. Jeśli się inspirujecie moimi pracami, proszę o wstawienie linka do mojego bloga lub po prostu zaznaczyć imieniem moim i nazwiskiem zródło inspiracji - dziękuję :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)