szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, października 20, 2015

Czapeczki mikołajkowe - decoupage.

Witajcie :)

u mnie ostatnio się dzieje bo mam mały remont w mieszkaniu ale mimo to znajduję czas na tworzenie nowych rzeczy :)

Zrobiłam czapeczki mikołajkowe zdobione techniką decoupage. Czapeczki są koloru czerwonego , na oko mają wysokości 20 cm ( jeszcze ich nie mierzyłam ). Motyw serwetki świąteczny, dodatkowo ozdobiłam konturówką w kolorze jasnego złotu :)

święta, ozdoba stołu, decoupage, czapa mikołaja

Czapki mikołajkowe - decoupage.

Czapki mikołajkowe - decoupage.

Czapki mikołajkowe - decoupage.

Czapki mikołajkowe - decoupage.

Czapeczki różnią się troszkę od siebie, bo jedna ma większy motyw świąteczny a druga mniejszy :) . W technice decoupage chcę się troszkę dokształcić, dlatego częściej będę pokazywać prace w tej technice. Ale również znajdą się prace z origami modułowego :) 

Takie czapeczki mogą być ozdobą stołu świątecznego :)
Na życzenie mogę wykonać drzewko czapeczkowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)