szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, listopada 03, 2015

Choinka szaro-biała z krepy włoskiej.

Dzień dobry :)

u mnie pracowicie jest i to bardzo lubię :)

Kolejna choineczka powstała w kolorze szaro-białym :) Wysokości ma 60 cm z doniczką.

Choinka na stól, na święta.

boże narodzenie, biała, choinka , krepina włoska, krepa,

U mnie będą powstawać kolejne choineczki :) Mam w głowie nawet kilka nowych pomysłów ale czasu niestety bardzo malutko :( może powstanie jakaś nowość czas pokaże.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)