szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

sobota, listopada 14, 2015

Choinki świąteczne.

Dobry wieczór :)

Dawno nic nie pisałam, ale byłam zapracowana troszkę ;) Zrobiłam kolejne choineczki z krepiny włoskiej.

Krepina włoska, ozdoba, cukierki, święta

Przyozdobiłam je cukierkami, kokardkami, anyżem, cynamonem....

Krepina włoska, ozdoba, cukierki, święta, boże narodzenie

Ciężko uchwycić kolor czerwony na zdjęciach. Choinka imituje czapkę mikołaja ;)

Krepina włoska, ozdoba, cukierki, święta, mikołaj, wigilia,

W doniczce jest organza, cynamon, anyż, kokardka.

Milego weekendu Wam życzę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)