szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, listopada 26, 2015

Duży Minionek - origami modułowe, 3d.

Dzień dobry :)

Zrobiłam Minionka, już miałam go wcześniej zrobić ale jakoś czasu nie było. W końcu zmobilizowałam się i jest !

Specjalnie zrobiłam sobie z nim zdjęcie abyście mogli widzieć jaki wielki jest :) Ma 47 cm wysokości.

minionek , żółty, niebieski, origami 3d, bajka, film

Wiele jest już z origami modułowego zrobionych minionków, nawet chyba kursy są, ale ja jestem wzrokowcem więc wystarczy mi zdjęcie abym mogła się wzorować. Dlatego też szukałam w google podpowiedzi sądzę , że i Wy z łatwością znajdziecie i wykonacie takiego minionka.

film, bajka, minionek, niebieski, prezent, postać

Duży Minionek - origami modułowe, 3d.

jak zrobic minionka

jak wykonac minionka


Jeśli się Wam podoba to zostawcie komentarz :) 

7 komentarzy:

  1. Czy można prosić o wytłumaczenie jak jest zrobiony ten minionek?? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw zrobiłam nogi, połączyłam je, uformowałam spodenki, brzuch, głowę. Dokleiłam oko i opaskę a także ręce :)

      Usuń
  2. A jest może wzór na minionka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak juz pisałam jestem wzrokowcem i nie mam kursu na minionka, jednak wujek google myslę, że z łatwościa znajdzie wzór.

      Usuń
  3. a ile modułów użyłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry :)
      Tworząc nie licze ilości modułów. Miłego dnia :)

      Usuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)