szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, maja 09, 2016

Duży wazon z papierowej wikliny a w nim storczyki ze wstążki.

Dzięń dobry :)

Ostatnio mało pisałam. Ale w końcu postanowiłam przemalować mój dawno wykonany wazon z papierowej wikliny, na który nawet zrobiłam kurs znajdziecie go w zakładce schematy-kursy.

Sam wazon ma wysokości 37 cm, plus do tego storczyki, które wykonałam ze wstążki więc wazon ze starczykami ma wysokości około 70 cm. Bardzo mi się podoba to dzieło ;) kolory są bardzo fajne jak dla mnie, a Wy co sądzicie?

wazon, storczyk, papierowa wiklina, gazeta, nniebieski, błekit, wstążka, satyna, atłas

Duży wazon z papierowej wikliny a w nim straczyki ze wstążki.

Na żywo dużo ładniej się wazon ze starczykami prezentuje :) W sumie taki wazon może być prezentem na dzień matki, ojca, urodziny, imieniny... Okazji jest mnóstwo :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)