szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, maja 19, 2016

Gorset z papierowej wikliny na wino.

Cześć!
Uff :) od samiusieńkiego rana pracowałam, a wstałam o godz 5:30 rano :) Zrobiłam z papierowej wikliny gorset na winko lub inny trunek dodam, że rurki miałam już wcześnie skręcone ;) . Można go podarować na 18-ste urodziny lub każde inne, wieczór panieński, kawalerski... bo jest przyozdobiony w stylu "sexi" hihihi postawiłam na kolor czerwony i biały, to pierwszy mój gorset w tej wersji , wcześniej powstawały sukienki tego typu na ślub. Dajcie komentarz jak Wam się choć troszke podoba :) Wysokość ok 45 cm.Inspiracja Anna Krućko.

czerwony, biały, kosz, gorset na wino, oryginalna pamiatka, 18-ste urodziny,

prezent, kosz, wino, czerwony, 18, urodziny,

Wiklinowy kosz, gorset, wieczór kawalerski, panieński, ślub

gorset, sexi, stringi, stanik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)