Obserwatorzy Google+

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

piątek, sierpnia 02, 2013

Kurs - rożek, choinka...

Dzień dobry :)
Miałam zapytanie jak wykonać rożek, postanowiłam zrobić kurs.





Biorę 4 rurki i układam w ten sposób. Jak na zdjęciu wyżej.




Stawiam na środek rożek po wełnie, ale może to być rożek  ze styropianu. Mój rożek ma wysokości 22 cm.




I zaczynamy wyplatać.  Biorę pierwszą lepszą rurkę i przekładam ją. Tak jak na zdjęciu.




Biorę następną rurkę , ta co jest na spodzie i  przekładam.




I tak w kółko....




 Tą ostatnią rurkę nakładamy tak jak pozostałe  i tak w kółko i w kółko... :)





Kiedy braknie nam rurek, doklejamy następne :)


Mamy rureczki juz przyklejone więc , przekładamy je dalej...




No i w końcu powstała nam choineczka, rożek :)




Sam czubek wygląda tak, kleję to klejem na gorąco i ucinam za długie rurki.




Spód wygląda tak, w środku jest rożek. Rozcinam to , wyjmuje tekturowy rożek :) I mogę teraz zastosować ten biały zrobiony jako np choinkę lub rożek do bukieciku :)

Aby powstał rożek z bukietem potrzebna nam kula ze styropianu 6 cm (chyba jak dobrze pamiętam ), i róże z krepy włoskiej lub np sztuczne róże.

Róże z krepy włoskiej przyklejam klejem na gorąco do kuli , do połowy. Kulę przyklejam do środka rożka , ozdabiam i gotowe :)




Mogą powstać też choinki a nawet mikołaje :) wszystko zależy od Waszej wyobraźni :)









Uff się rozpisałam, mam nadzieję, że kurs czytelny, i że przyda się Wam :)

Pozdrawiam ! :)



9 komentarzy:

  1. super kursik ;) skorzystam na pewno ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kurs, jasny i czytelny. Też na pewno skorzystam :) Pozdrawiam cieplo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne :)pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A gdzie takie rurki dostane jak to się w ogóle nazywa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rurki wykonuje sie samemu :) To inaczej papierowa wiklina :)

      Usuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)