szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

środa, sierpnia 28, 2013

Fioletowo mi :)

Witajcie :)
jeszcze nigdy nie zrobiłam fioletowego koszyka :) więc postanowiłam taki zrealizować :)


Ozdobiłam go wstążką :)




Pozdrawiam, witam nowych obserwatorów :)

9 komentarzy:

  1. Koszyczek pięknie się prezentuje - osobiście też nie lubię fioletu ale synowa mi kupiła piękny długi sweterek z czarną klamrą i musiałam polubić a domownicy mi mówią że o 20 lat młodziej wyglądam - a wracając do koszyczka jejciu jak bym chciała nauczyć się chociaż kwiatki robić takie to wszystko piękne - biała kokarda wspaniale się wkomponowała w całość serdecznie pozdrawiam Maria

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, tu jest kursik na takie róze :) http://origami-pasja.blogspot.com/2013/07/kurs-roza-z-krepy-woskiej-metoda.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Fiolet jest super! Piękna kompozycja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewcia jesteś niesamowita takie cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny koszyk i rozyczki w nim

    OdpowiedzUsuń
  6. koszyczek w takich kolorach i z takimi pięknymi kwiatami wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. piekny koszyk :)
    Zapraszam po wyróżnienie: http://pracowniaelizabet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)