szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, sierpnia 29, 2013

Zielono mi ;P

Witajcie,
u mnie chyba zacznie się produkcja koszyków ;)
Fioletowy już pojechał do właścicielki a teraz czas na zieleń :)





Co myślicie o tej kolorystyce ? :)

8 komentarzy:

  1. I fioletowy był piękny i ten zielony teraz to ty masz Ewciu super codziennie coś nowego to ja już na jutro pierwsza w kolejce się ustawiam żeby zobaczyć co nowego przygotujesz - koszyczki są bezbłędne jak ogłosisz candy i nie wygram to coś będę myśleć żeby taki mieć ciepło pozdrawiam Maria

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, róże krepinowe chyba mi nie zbrzydną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Heej! Trafiłam na Twój blog zupełnie przypadkiem, ale już wiem że zostanę na dłużej. BOSKIE cudeńka robisz, :) Mam jedno pytania, gdzie możne dostać rurki z których pleciesz koszyczki? Bo nie znalazłam takiej informacji, chyba że gdzieś przegapiłam. Chętnie spróbowałabym własnych sił. Z góry dziękuję za odpowiedź, :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rurki robimy samemu z gazet takich jak np wyborcza itp :)

      Usuń
    2. o! super, :) a czym je później malujesz? jakimi farbami?

      Usuń
    3. Farbą do ścian ;) potem wodną bezbarwną ;)

      Usuń
  4. Śliczne te koszyczki - pozdrawiam i dziękuję za wizytę u mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)