szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, sierpnia 20, 2013

Soutache :)

Witajcie,
w końcu zamówiłam sobie zestaw do soutachu (sutaszu), dziś dotarł do mnie i zrobiłam jak na razie pierwszy kolczyk tą metodą, niestety zagapiłam się i nie starczy mi sznureczka na drugi kolczyk :/ no cóż człowiek się na błedach uczy....

Wiem, wiem krzywy i wogóle hehehe ale dopiero zaczynam ;) może kiedyś i Wam w tej technice dorównam, jednak na razie jest to długa droga przede mną :)





Pozdrawiam :)

3 komentarze:

  1. Uważam pierwszą próbę za udaną mimo, że nie znam się na tej technice :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy jakos zaczynał, więc się nie przejmuj! Każdy następny będzie na pewno bliższy Twojemu ideałowi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam za cierpliwosć.cudne kolorki.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)