szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

środa, sierpnia 21, 2013

Podejście drugie :)

Dzień dobry :)
uff skończyłam moje drugie kolczyki metodą soutache :D Oczywiście kolorów użyłam takich jakie miałam :) do wniosku doszłam, że lepiej używać większych koralików niż takich bardzo maleńkich ;) Może kiedyś dokupię sznureczki i koraliki , to wtedy będę działać dalej :)


Jak widzicie nadal kolczyki są krzywe itp ale będę w nich dumnie paradować hahaha a co tam, ważne , że wiem ile one czasu kosztują aby je zrobić a kto wie może z czasem nauczę się robić je już bardziej profesjonalnie :)
 Podziwiam te kobietki, które mają do szycia tych kolczyków cierpliwość, pomysły no i to , że wychodzą im idealnie !

A teraz idę pracować nad zamówieniem :)
Pozdrawiam i dziękuję za odwiedzinki :)

1 komentarz:

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)