szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, sierpnia 13, 2013

Hello Kitty :)

Dzień dobry :)
Dziś chciałam Wam zaprezentować Hello Kitty , to pierwsza moja praca tego rodzaju, myślę, że jest chociaż odrobinkę podobna do Hello Kitty ;P

No i mam nadzieję , że mała dama będzie zadowolona z prezentu jaki wręczy jej Mama Chrzestna :)







Wysokość : ok.45 cm
Ilość modułów : 1652 szt

Czyli troszke pracy przy tym było ;)
Pozdrawiam :)

8 komentarzy:

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)